Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti med podjetjem BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P. in uporabniki spletne trgovine Vabca. Uporabnik z uporabo spletne strani in oddajo naročila potrjuje, da je seznanjen s temi pogoji in se z njimi strinja.

5.2 Registracija in dostop
Registracija uporabnika na spletni strani je prostovoljna. Uporabnik lahko naročilo odda tudi brez registracije, vendar registracija omogoča hitrejše in enostavnejše nakupovanje ter dostop do dodatnih funkcij, kot so zgodovina naročil, prilagojene ponudbe, sledenje naročilom ipd.

5.3 Sklenitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko podjetje BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P. potrdi naročilo uporabnika. Potrditev naročila se izvede preko e-pošte, kar vključuje tudi pregled naročenih izdelkov, cene in predvideni rok dostave.

5.4 Cene in plačilo
Vse cene na spletni strani so navedene v evrih (€) in vključujejo DDV. Podjetje BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P. pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. V ceno niso vključeni stroški dostave, ki se zaračunavajo ločeno. Plačilo je mogoče izvesti z različnimi plačilnimi metodami, ki so na voljo ob zaključku nakupa.

5.5 Dostava
Dostava je organizirana preko različnih dostavnih partnerjev, ki zagotavljajo hitro in zanesljivo dostavo naročenih izdelkov. Stroški dostave se zaračunajo glede na vrednost, težo in kraj dostave naročila. O trenutnem stanju dostave je uporabnik obveščen preko e-pošte ali sledenja naročila na spletni strani.

Cena dostave je prav tako zelo odvisna od tega ali je naročilo plačano vnaprej, ali pa je plačilo po povzetju. Pri slednjem je poštnina dražja, saj imajo na pošti več dela. Poštnina se avtomatsko izračuna ko pridete do tega koraka v košarici.

Ob neuspeli dostavi morate paket na pošti, kjer so vam le tega pustili, prevzeti v 7 delovnih dneh.

POZOR!
Pri pošiljkah z odkupnino (po povzetju) zaračunavjo dodatno manipulacijo odkupnine v višini 1,55€,
poleg tega vam pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1,15€ do zneska 98,00€, 1,17% vrednosti pri zneskih 98,00€-501,00€ ter 5,36€ +0,30% od vrednosti pri zneskih nad 501,00€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti).

5.6 Dobavni rok
Dobavni roki se razlikujejo glede na izbrano dostavno službo in lokacijo dostave. Običajno je dostava v Sloveniji izvedena v roku 2-5 delovnih dni, za natančnejše informacije pa lahko preverite na strani z dostavnimi informacijami. V primeru zamude vas bomo o tem pravočasno obvestili. Če izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam omogočili izbiro med čakanjem, zamenjavo izdelka ali vračilom kupnine.

5.7 Odgovornost za škodo med transportom
Podjetje BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P. ne prevzema odgovornosti za poškodbe, ki bi nastale med dostavo, če je blago pravilno pakirano in posredovano dostavni službi. Vse poškodbe, nastale med transportom, morajo biti prijavljene takoj po prejemu blaga, in sicer dostavni službi in podjetju BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P.. V primeru poškodovane embalaže ali izdelkov vam bomo nudili ustrezno pomoč pri reševanju reklamacije.

5.8 Vračilo izdelkov in odstop od pogodbe
V skladu z ZVPot ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. Kupec mora podjetju poslati pisno izjavo o odstopu od pogodbe in blago vrniti na svoje stroške. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v originalni embalaži in z vsemi priloženimi dokumenti.

5.9 Reklamacije in garancija
Reklamacije so možne v primeru napake na izdelku, napačne dobave ali poškodbe med transportom. Kupec mora reklamacijo vložiti v roku osmih dni od prejema blaga, in sicer pisno na Šmarska cesta 11, 8290 Sevnica ali po pošti na naslov vabca.ribolov@gmail.com . Reklamaciji je potrebno priložiti račun in dokazila o napaki (npr. fotografije).

V primeru utemeljenosti reklamacije bomo izdelek popravili, zamenjali ali vrnili kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema reklamacije. Stroški vračila blaga so v primeru utemeljene reklamacije v celoti na strani podjetja BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P.

Garancija za izdelke velja v skladu z zakonodajo in navodili proizvajalca, kar je navedeno v opisu izdelka na spletni strani. Garancijo je mogoče uveljavljati ob predložitvi originalnega računa in izpolnjenega garancijskega lista. Če ima izdelek daljši garancijski rok, kot to zahteva zakonodaja, je to posebej navedeno v opisu izdelka.

5.10 Omejitev odgovornosti
Podjetje BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P. si prizadeva za zagotavljanje točnosti in ažurnosti podatkov na spletni strani, vendar ne jamči za njihovo točnost ali popolnost. Podjetje ni odgovorno za morebitne napake ali opustitve pri vsebini spletne strani, prav tako ne za morebitno nedelovanje spletne strani zaradi tehničnih težav.

Podjetje BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P. prav tako ni odgovorno za morebitne posledice napačne uporabe izdelkov, neupoštevanja navodil za uporabo ali nepravilne uporabe spletne strani. Odgovornost podjetja je v vsakem primeru omejena na višino kupnine plačane za izdelek, ki je predmet spora.

5.11 Spremembe pogojev poslovanja
Podjetje BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P. si pridržuje pravico do spremembe teh splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Vse spremembe začnejo veljati z dnem objave na spletni strani. Za uporabnike so zavezujoče tiste različice pogojev, ki so veljale v trenutku oddaje naročila.

5.12 Pritožbe in sporazumna rešitev sporov
Podjetje BOKO TIK-TAK, BOŽO SENICA S.P. si prizadeva reševati vse pritožbe in spore sporazumno ter v najkrajšem možnem času. Pritožbe lahko uporabniki posredujejo na vabca.ribolov@gmail.com ali po pošti na naslov Šmarska cesta 11, 8290 Sevnica. Podjetje se bo na pritožbo odzvalo v roku 15 dni od prejema.

V primeru, da sporazumna rešitev spora ni mogoča, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Sevnici, Slovenija. Potrošniki lahko za reševanje sporov uporabijo tudi spletno platformo za spletno reševanje sporov (SRS), ki jo zagotavlja Evropska komisija.